معرفی بهترین اپلیکشن یا همان اپ اسکن سه بعدی با آیفون iOS

اپ اسکن سه بعدی آیفون

راهنما 09191073763

جدیدا بسیاری از ما سوال می کنند که ما اگر با گوشی تلفن همراه قطعه خودمان را اسکن کنیم ، شما میتوانید قالب آن را برایمان بسازید ؟ در این قسمت از سایت به صورت اختصاصی در مورد اپ اسکن سه بعدی در سیستم عامل آی او س برای گوشی اپل آیفون را شرح می دهیم و امکانات هر یک را برایتان باز می کنیم تا بتوانید تصمیم صحیح داشته باشید .

لیست بهترین اپلیکشن یا اپ اسکن سه بعدی با آیفون یا آی او اس iOS مناسب اسکن سه بعدی اجسام

  • 3D Scanner App
  • Face App
  • Trino
  • Qlone
  • Scandy Pro
  • Heges
 

قطعا تا چند سال آینده برنامه های موبایلی جایگزین تجهیزات حرفه ای و گران قیمت اسکن سه بعدی صنعتی یا همان اپتیک می شوند . اما در حال حاضر این اپلیکیشن ها دقت لازم را برای انجام کار دقیق مهندسی ندارند . البته مدل های جدیدتر آیفون کمی بهتر از مدل های سالهای گذشته شده اند  اسکن سه بعدی با دقت بالا صنعت طراحی اما باز هم بپای تجهیزات تخصصی در این زمینه که در همان رنج قیمتی هستند نمیرسند و کار را نمیتوان 100 درصد پیش برد .

 

بیشتر اینگونه اسکن ها که با اپ موبایل انجام میشود مناسب برای تست های اولیه بوده و همچنین یک ایراد بزرگی که دارند این است که خروجی برای نرم افزار های حرفه ای مهندسی مانند GEO Magic یا سایر نرم افزار ها نمی دهند . بهترین حالت این است که بتوان ابر نقاط را در برنامه های حرفه ای مهندسی مکانیک برای قالب سازی استفاده کرد و آن را ابتدا به مش یا سورفیس تبدیل نمود و سپس به ریورس آن دست یافت و اصلاحات لازم را اعمال کرد .

برخی از این برنامه ها یا اپ اسکن سه بعدی برای گوشی های مختلف نیاز به اتصال هیچ گونه سخت افزارهای اکسترنال ندارند که در این صورت کیفیت قابل قبولی برای استفاده در صنعت و پروژه حرفه ای به شما میدهند . اما همچنان سخت افزار های مذکور گران تر از سخت افزار های موجود در بازار برای ویندوز می باشند و زمان زیادی می برد تا وارد کشور بشود . نرم افزار Geomagic design لذا برای کارهای فورس فعلا تجهیزاتی که به کامپیوتر ها متصل می شوند به دلیل لیزری بودن تکنولوژی آنها ( برخلاف گوشی های موبایل که فتوکرومیک هستند ) کاربرد بیشتری دارند و از لحاظ قیمتی نیز بسیار مقرون به صرفه تر خواهند بود .

 

شما می توانید با شماره تلفن راهنمای سایت برای دریافت مشاوره بیشتر در این زمینه ارتباط برقرار کنید ، ما آمادگی ارائه هر نوع خدمات مهندسی اپتیک قطعات صنعتی از اسکن سه بعدی حرفه ای که به اپتیک نیز شناخته شده است ، همچنین تهیه فایل ابر نقاط و فایل مدل یا قالب آن ، اسکن سه بعدی با دقت بالا ، ساخت و تولید قالب و در نهایت تولید نهایی محصول که بتوانیم در خدمت شما عزیزان باشیم .

قابل ذکر است انواع برنامه های اسکن سه بعدی سال به سال در حال آپدیت شدن و حرفه ای تر شدن هستند .