معرفی و فروش انواع مدلهای اسکنر سه بعدی پرطرفدار در بازار داخلی و خارجی

فروش انواع مدلهای اسکنر سه بعدی قیمت

کد محصول x961

تومان 32.000.000

راهنما 09191073763

قیمت 32.000.000

تومان 32.000.000

شما در این مقاله با انواع مدلهای اسکنر سه بعدی که در داخل ایران و خارج از ایران پرطرفدار هستند، مشخصات فنی و نحوه عملکرد آنها آشنا خواهید شد. برای اطلاع از لیست قیمت انواع مدلهای اسکنر سه بعدی و مشخصات بیشتر آنها می توانید تماس تلفنی با شماره موجود در بالای سایت برقرار نمایید.

1-اسکنر سه بعدی  مدل  Matter and Form MFS1V1

این اسکنر 3 بعدی از دو لیزر و سنسور HD-CMOS برای اسکن تصاویر اشیایی که درون محفظه قرار می گیرند، بهره می برد. اسکنر 3 بعدی رومیزی matter and form دقت بالا 250 میکرون برای تولید تصاویر کیفیت بالا تمام رنگی با قابلیت ثبت کوچکترین جزییات در حد 0.43 میلی متر از امکانات این اسکنر پرفروش است. تصاویر در فرمت های  STL, OBJ, PLY, XYZ از طریق کابل USB به کامپیوتر، موبایل و سایر دستگاه ها انتقال پیدا می کند.

انواع مدلهای اسکنر سه بعدی پرفروش

2-  پرطرفدارترین اسکنر 3 بعدی مدل XYZ printing da Vinci 1.0A

این اسکنر سه بعدی ساخت شرکت XYZprinting از کشور چین است. این وسیله با دو لیزر به صورت مثلثی قابلیت ثبت و ضبط ابعاد یک وسیله را  که توی محفظه قرار می گیرند را دارا می باشد. اسکن اشیا از زوایای مختلف انجام می شود.  3 قابلیت کاری نظیر حکاکی لیزری به صورت سفارشی شده، پرینت سه بعدی و اسکن 3 بعدی از کاربردهای این اسکنر سه بعدی حرفه ای است.

یکی از عیوب اسکنرهای چندکاره کم شدن دقت در اثر مصرف بیشتر و خراب شدن زودتر قطعات نظیر هدها است.

اسکنر سه بعدی xyzprinting

3-اسکنر سه بعدی شاینینگ مدل  Einscan Pro 2X 

 اسکنر سه بعدی صنعتی و حرفه‌ای برند شاینینگ مد اِین‌اسکن پرو تووایکس در فعالیت های صنعتی برای اسکن 3 بعدی قطعات در صنعت چوب، قالب‌ سازی قطعات  خودرو و ساخت انواع قالب صنعتی و همچنین در زمینه هنری و مجسمه سازی کاربرد دارد. فایل های خروجی از تصاویر اسکن شده توسط اسکنر Shining3D Einscan Pro 2X شامل فایل با فرمت OBJ, PLY, P3, 3MF, STL, ASC می شود. دقت کاری این اسکنر به حالت اسکن کردن قطعات بستگی دارد. چهار حالت کاری جهت اسکن  جسم داخل محفظه وجود دارد که عبارتند از:

  •  اسکن ثابت با میز گردان با دقت 40 میکرومتر
  • اسکن دستی اچ‌دی با دقت 50 میکرومتر
  • اسکن دستی سریع با دقت 100 میکرومتر
  • اسکن ثابت بدون میز گردان با دقت 40 میکرومتر

4-اسکنر سه بعدی برند Revopoint مدل POP 2

قیمت اسکنر 3 بعدی پاپ 2 هم در ایران و هم خارج پایین تر و مقرون به صرفه تر است. این مدل یکی از ارزان قیمت ترین اسکنرهای سه بعدی پرتابل و رومیزی است. اسکنر رووپوینت مدل POP 2 کوچکترین قطعات با حداقل ابعاد 20 mm و بزرگترین قطعات اندازه یک خودرو کامل را می تواند اسکن کند. اگر جسم بزرگ نیست، 15 تا 40 سانتی متر فاصله از شی کافی است. این اسکنر کوچکتر از گوشی موبایل و سبک تر و خوش دست تر از انواع موبایل هوشمند است. اقلام سخت افزاری ریادی نظیر 3 پایه، کابل یو اس بی، پاور بانک و وسیله نگهدارنده موبایل برای بهبود کیفیت تصویر برداری همراه محصول ارائه می شود.

5-اسکنر سه بعدی LDS

اگر می خواهید برای پرینتر سه بعدی خود یک اسکنر سه بعدی ارزان قیمت بخرید، اسکنر LDS پیشنهاد ما به شما است. این دستگاه از یک میز چرخنده و دو لیزر  برای  اسکن 360 درجه از اشیا بهره می برد.دقت ابر نقاط در این دستگاه بسیار بالا با رزولوشن 0.19 میلیمتر است. اسکنر سه ببعدی LDS قابلیت اسکن 2000 نقطه در ثانیه را دارد و می تواند همراه پرینتر 3 بعدی شما به راحتی کار کند.  خروجی ها به آسانی با نرم افزارهای زیر قابل استفاده هستند:

  •  Geomagic
  • Solidworks
  • Imaeware
  • UG
  • Pro/E

6-اسکنر 3 بعدی PTS-S40

این اسکنر در صنعت خودرو،چوب و مبلمان، تولید قطعات صنعتی، شیشه سازی و پوشاک و کفش کاربرد دارد. بهترین مدلسازی در کوتاه ترین زمان ممکن را با اسکنر سه بعدی PTS-S400 تجربه خواهید کرد. در کمتر از 5 ثانیه اسکن را انجام می دهد. اندازه گیری بر انواع سطوح مختلف را با دقت بالا بین 0.02 تا 0.05 mm انجام می دهد. فرمت های خروجی اسکن عبارتند از: STl, VRML, DXF , ASC, IGES

7-اسکنر سه بعدی TRANSCAN C

اسکنر Transcan C از جدیدترین محصولات برند Shining3D قابلیت اسکن تمام رنگی با رزولوشن بالا 12 مگا پیسل برای اسکن باکیفیت تمام جزئیات دارد. دوربین ها از  طریق ریلی  جابجا می شوند تا دو رنج اسکن متفاوت کوچک و بزرگ فراهم شود. قابلیت انتخاب 3 رزولوشن متفاوت، امکان ثبت رنگ اجسام  و دقت داخلی 0.02 و دقت خارجی 0.05 میلی متر از دیگر ویژگی های این اسکنر حرفه ای است. اسکن تمام خودکار به کمک میز چرخان در این دستگاه فراهم شده است.

فروش انواع اسکنرهای سه بعدی با قیمت مناسب

اگر قصد خرید اسکنر سه بعدی دارید، مناسبترین قیمت اسکنر 3 بعدی مورد نظرتان را از ما بخواهید. ما بدون هیچ دلال و واسطه ای کالا را در اختیار شما با کمترین سود خواهیم گذاشت. شما از طریق تماس تلفنی با شماره بالای صفحه با آسودگی خاطر بهترین اسکنر سه بعدی را در ادرس خود تحویل خواهید گرفت. امکان ارسال اسکنر سه بعدی و مشاوره رایگان برای خرید پرینتر و اسکنر 3 بعدی فراهم شده است.