سفارش طراحی قالب صنعتی و انواع قالب برای تولید انبوه قطعات

سفارش طراحی قالب صنعتی تهران

کد محصول x252

تومان 1.000.000

راهنما 09191073763

قیمت 1.000.000

تومان 1.000.000

مهندسین جهان توانسته اند با خلاقیت و تفکر جمعی به روش های تولید قطعه دست یابند که در این قسمت خدمات مجموعه ما را به همراه توضیحات خدمتتان عنوان خواهیم کرد ، بسیاری از مردم از پیچیدگی ها و روش های تولید عمده قطعات چه از جنس پلاستیکی و یا فلزی و حتی شیشه ای یا سرامیک و غیره مطلع نیستند و ما در این مطلب به زبان ساده آن را بیان می نماییم .

 

روش های تولید قطعات صنعتی

  1. ساخت بدون قالب با دستگاه CNC یا تراشکاری دستی

  2. ساخت و  طراحی قالب  - Molding یا در زبان بریتانیایی Moulding

    1. چندین نوع قالب ریخته گری
      1. به اصطلاح قالب دایکست - Die Cast
      2. قالب با نام ریژه - Gravity Cast
      3. قالب ماسه ای - Sand Cast
    2. قالب های پرس
      • سنبه ماتریس یا کشش عمیق - Deep drawing
    3. قالب آهنگری
    4. ساخت قالب  صنعتی تزریق پلاستیک - Plastic Injection
 

روش های متنوعی برای تولید کلی قطعات و لوازم در صنایع گوناگون وجود دارد و هر یک مزیت های خاص خود را دارند که مهندسین خبره توانایی تشخیص بالایی در میان اینهمه روش دارند و تجربه شان یاری رسان این است که یک محصول با کمترین هزینه بتواند به عرصه ظهور برسد ، برخلاف برخی همکاران که میخواهند فقط با تجهیزات مجموعه خودشان تولید و سفارش طراحی قالب صنعتی را به ثمر برسانند تا سود بیشتری عایدشان گردد و به فکر هزینه های تولید برای سفارش دهنده نیستند .

.ابتدا قبل از ورود به ساخت قطعه مهندسین طرحی از قطعه یا قطعات مورد نیاز در نرم افزار های کامپیوتری مانند SolidWorks ، CATIA ، IMOLD و غیره به صورت سه بعدی و دقیق انجام می دهند سپس نسبت به شرایط آن مانند وزن ، جنس ، ابعاد ، پیچیدگی یا سادگی ، یک تکه بودن یا چند تکه بودن و بسیاری موارد دیگر ، از میان روش های بالا تولید آن قطعه انتخاب میشود .

پرینت سه بعدی یا 3D Print نیز یکی دیگر از روش ها است که برای تعداد تولید محدود و جنس پلاستیک ( با تنوع کم ) میتوان بهره برد که در مطالب دیگر سایت به آن پرداختیم و میتوانید با جستجو در قسمت بالای همین صفحه آن ها را بیابید و حتی از روش های تولید و قالب سازی صنعتی نیز سرچ نموده و اطلاعات بیشتری را مطالعه نمایید .

 

همچنین کارشناسان ما مشتاقانه منتظر صدای گرم شما عزیزان جهت سفارش طراحی قالب صنعتی و انواع قالب سازی صنعتی هستند و دوست دارند که شما با آنها تماس بگیرید تا با خوش رویی و حوصله پاسخ دادن به سوالات شما درباره ضخامت چاپ سه بعدی و انواع مسائل مربوط به پرینت سه بعدی را دارند و مشاوره رایگان ارائه نمایند . لطفا با شماره تلفن راهنمای سایت برای دریافت آموزش و خدمات نرم افزار طراحی مهندسی تماس گرفته و درخواست انجام خدمات مهندسی معکوس نرم افزار را بدهید تا با تجربه چندین ده ساله این مجموعه در زمان کوتاه و هزینه مقرون به صرفه قالب یا قطعات مورد نیازتان تولید گردد .