نمونه کار تولید قطعه قالب صنعتی اسکن پرینت سه بعدی

نمونه کار تولید قطعه قالب صنعتی سه بعدی

راهنما 09191073763

نکته برتر در زمینه ایفای نقش یک شرکت طراحی مهندسی در صنعت ، نمونه کارها و رزومه کاری اوست . گرچه رزومه سازی در دنیای امروزه بسیار ساده و کم هزینه شده اما اگر از مراکز با تجربه و قدیمی که اعتبار بالایی نیز داشته باشند ، خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید ؛ قطعا موفقیت حاصل خواهد شد چرا که در این صنف کاری مبالغ نیز بسیار سنگین می باشند ، باید دقت شود تا به مراکز معتبر سفارش داده شود .

در ادامه به معرفی برخی از نمونه کارها این مجموعه میپردازیم ، در این چهار دهه فعالیت مجموعه digi-3d بیش از چندین هزار محصول از جمله قالب های مختلف مانند قالب دایکاست ، قالب تزریق پلاستیک ، سمبه ماتریس ، بادی ، اکستروژن ، ماسه ای و غیره طراحی و تولید نموده است که طبیعتا چندین میلیون قطعه از طریق آن ها تولید گشته است .

 

این تجارب موجب شده تا کارگاه های متنوع و کاربردی را با کمک افراد متخصص توسعه داده و احداث نماییم . طراحی سه بعدی همینطور اینکه علم مهندسی در کنار این تجربه ها موجب بالا رفتن سرعت عمل در کنار کیفیت میشود که خود دقت خاصی نیاز دارد و همچنین آیتم های مدیریتی که موجب مقرون بصرفه تر درآمدن پروژه می باشد . تمامی این آیتم ها در مجموعه DIGI-3D سالها زمان برده اند تا به دست آمده اند و در حال حاضر به یک مهارت تبدیل گشته اند .

بسیاری از پروژه های صنعتی و مهندسی وجود دارند که به دلیل عدم تجربه کافی و دانستن فوت کوزه گری ، میلیون ها و یا میلیارد ها سرمایه آن پروژه به ضرر تبدیل میشوند و یا اینکه از لحاظ علم مهندسی اطلاعات کاربردی کافی وجود نداشته است و صرفا به سیلابس های دانشگاهی ( که خیلی مهم هستند ) بسنده شود ؛ که طبق آمار و تجربه ممکن است خسارات زیادی را وارد سازد .

 

لذا در مرحله مهمتر بحث مدیریت پروژه ها چه از لحاظ قیمت و ه از لحاظ زمان و همینطور از بعد انرژی می باشد . بسیاری از همکاران ما به دلیل داشتن تعداد زیادی پروژه و عدم وجود علم مدیریت هم کیفیت تمامی پروژه ها را از دست میدهند و هم سود کمتری به دلیل عدم توانایی بهینه سازی پروژه برای مشتریان عایدشان می شود .

شما وقتی با مجموعه ای که قرارداد میبندید قرار است n تومان برایتان هزینه به همراه داشته باشد و آن مجموعه برای مثال با 3 درصد قیمت پایین تر و بدون افت کیفیت آن پروژه را برای شما به اتمام میرسانند ، در طول زمان او را به سایر افراد معرفی مینمایید و این موجب سود بیشتر ما شده است . نمونه کار تولید قطعه قالب صنعتی اسکن پرینت سه بعدی را بیشتر از ما بخواهید ..

بیشتر مشتریان عزیز به صورت معرفی از مشتریان که دوستان بلند مدت ما شده اند معرفی می شوند و ما به این موضوع میبالیم . برخی نیز تازه کار هستند و به دنبال مشاور حرفه ای در زمینه صنعت هستند . برای سفارش طراحی تولید قالب صنعتی تماس بگیرید. مثلا در صنف کاری خود مانند تجهیزات پزشکی ، الکترونیک ، لوازم خودرویی ، کشتیرانی و حمل و نقل ، اسباب بازی ، عینک سازی و غیره ، ایده ای دارند و میخواهند قطعه یا محصولی تولید نمایند .

 

مشاوره رایگان این مجموعه توسط کارشناسان خبره پاسخگوی تلفنی از سراسر ایران و حتی بسیاری از مشتریان از کشورهای همسایه با شماره تماس ما از طریق شبکه های مجازی نیز ارتباط میگیرند و به راحتی از این خدمات بهره مند میشوند . در صورت نیاز به مشاوره حضوری توسط مهندس تیماچی که مدیریت مجموعه هستند و تجربیاتشان بسیار بالاتر از سایر کارشناسان آموزش دیده ی ایشان است ، روش های اسکن سه بعدی، روش اپتیک صنعتی با پرداخت حساب مشاوره حضوری ، قرار ملاقات تعیین شده و می توانید از حضور ایشان بهره مند شوید .

 

تصویر ابتدای صفحه مربوط به نمونه کار خروجی قالب تزریق لاستیک مودم اینترنت میباشد

نمونه کار روتوش اسکن سه بعدی مدل عینک طبی

روتوش اسکن سه بعدی مدل عینک طبی

نمونه کار مدلسازی مجموعه قطعات کامیون اسباب بازی

مدلسازی مجموعه قطعات کامیون اسباب بازی

در عصر ارتباطات الکترونیکی ، مزیت رقابتی ما نسبت به سایر همکاران ؛

امکان انجام تمامی فرایند های پروژه به صورت غیر حضوری به ساده ترین روش میسر می باشد . !



براي اكنون مطلبي يافت نشد