تزریق پلاستیک چیست؟ تعرفه اجرت بصرفه و یا مشارکت در تولید کالا پرفروش

راهنما 09191073763

سرمایه گذاری تولید قطعه پرفروش شما با انجام تزریق پلاستیک

این مطلب صرفا برای تولید یک قطعه پلاستیکی یا تعریف تزریق پلاستیک نیست ، علاوه بر این موضوعات به معرفی خدمات این مجموعه در حوزه تزریق پلاستیک نیز میپردازیم و پیشنهاد مشارکت در تولید قطعات پرفروش شما را داریم ، همچنین در صورتی که به صورت اجرتی و پروژه ای مایل به همکاری باشید میتوانیم با قیمتی مقرون بصرفه برایتان محصولی با کیفیت تولید کنیم چرا که نحوه مدیریتی خاص در این 50 سال اخیر به مرور کشف کردیم که در ایران پهناورمان بسیار خوب سود دهی دارد .

سابقه کاری ما شهادت می دهد که برای یکبار و دوبار کار کردن با شما به میدان نیامده ایم ، ما با سودهای ناچیز و حوصله ای فراوان پروژه ها را قبول می کنیم چرا که دیدگاهمان این است که اگر شما نیز سود خوب ببرید این مشارکت و یا همکاری طولانی مدت خواهد شد و به دلیل توانایی هندل کردن بسیاری از پروژه های سنگین قالب تزریق پلاستیک به صورت همزمان با Gantt Chart های حرفه ای مدیریتی ، تضمین سودهای کلان در طی سالیان متمادی را به مجموعه خودمان و شما عزیزان که با ما همکاری مینمایید را میدهیم . به لطف و همراهی خداوند متعال !

 

سوالات متداول

  1. تزریق پلاستیک چیست ؟

    • به فرایند ورود مواد شیمیایی مذاب داخل قالبی از پیش طراحی و ساخته شده که منجر به تولید کالا ای بسیار ظریف با جزئیات مورد نیاز می شود را تزریق پلاستیک گویند . امروزه با وجود دستگاه های پیچیده این عمل در تیراژی بالا و مدت زمانی کوتاه قابل انجام است که موجب استفاده در تولید قطعات مختلف در بسیاری از صنایع شده است .
  2. مواد اولیه تزریق پلاستیک که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند کدام اند ؟ و چگونه تهیه کنیم ؟

    • هر گونه مواد که زیرمجموعه پکیج ترموپلاستیک باشند امکان استفاده در سیستم تزریق پلاستیک را دارند مانند ای بی اس ، HDPE ، پلی کربنات ، PEI ، پلی استایرن ، Nylon ، پلی پروپایلن ، Delrin و Peek که به طور مفصل در همین وبسایت هریک را توضیح داده ایم . شما میتوانید از مجموعه ما هر کدام از مواد مورد نظر را با قیمتی رقابتی تهیه نمائید .
  3. برای تولید قطعه یا کالای پرفروش که امکان فروش آن را در تیراژ قابل قبول دارم چه راهکار هایی وجود دارد ؟

    • بسیاری از جوانان با مراجعه به ما توانسته اند قطعات و محصولاتی که میتوانند در بازار به فروش برسانند را به صورت مشارکتی توسط تیم سرمایه گذاری این مجموعه به تولید رسانده و سودهای سرشاری بدست آورند . ما امکان سرمایه گذاری مخصوصا برای قطعات سایز کوچک که شما امکان فروش آن را داشته اید ، فراهم می کنیم .
  4. نحوه محاسبه مشارکت برای تولید کالا در دیجی تریدی چگونه است ؟

    • در هر دوره ای از زمان به دلیل نوسانات ارزی این محاسبات کمی متفاوت خواهد بود و میتوانید با تماس تلفنی اطلاعات دقیقتری دریافت نمائید اما مهمترین نکته این است که چون شما توانایی فروش قطعات پیشنهادی برای تولید را دارید ، سرمایه گذاران ما میتوانند به راحتی این امکان را فراهم آورند . ما به عنوان تولیدی آینه ساینا بهترین آینه بغل را تولید می کنیم. مثلا تولید قالب برای یک محصول تجهیزات پزشکی ممکن است به صورت عادی بالای 100 میلیون هزینه ساخت قالب تزریق پلاستیک داشته باشد و شما نصف این مبلغ را میپردازید و بعضا حتی برخی پروژه ها هیچ مبلغی پرداخت نکرده اند و محصول را در تیراژ بالا تحویلشان داده ایم .

 

برای سفارش خدمات تزریق پلاستیک یا حتی ساخت قالب تزریق پلاستیک کافیست با شماره تلفن راهنمای سایت تماس حاصل فرمائید . این مجموعه آمادگی همکاری با شما عزیزان را دارد ، هم به صورت پروژه ای و اجرتی و هم به صورت مشارکتی در سود فروش کالای تولید شده که این یکی از مهمترین پارامتر های جلب اعتماد مشتریان می باشد چرا که با این روش حفظ حریم شخصی و حقوق طرحشان نیز تضمین می شود .

برای توضیحات بیشتر کارشناسان پرتجربه ما آمادگی پاسخگویی به شما عزیزان را دارند . این مجموعه امکان انجام تمامی مراحل صنعتی را دارد از جمله اسکن سه بعدی ، پرینت نمونه کالا به صورت سه بعدی ، طراحی و مدلسازی کامپیوتری و سایر خدمات قالب سازی و تولید کالا که در کمترین زمان ممکن اجرا خواهد شد . لطفا با شماره تلفن راهنمای سایت تماس گرفته و درخواست مشاوره رایگان نمائید .

پیشرفت چشمگیر کشورهایی چون چین و ژاپن از طریق سازماندهی به رونق تولیدشان بوده است .

اگر قصد مشارکت در تولید قطعه پروش و قطعات صنعتی را دارید، کافیست با ما تماس تلفنی بگیرید و از سود سرمایه گاری خود در تولید لذت ببرید . تعرفه اجرت تولید قطعات را از ما بخواهید.



قطعات شفاف تزریق پلاستیک تهران

کد-محصول x154

تومان 10.000

پخش عمده یا خورده ماده پلی استایرن polystyrene معروف به کریستال برای تولید قطعات صنعتی چیست و چگونه انجام می شود؟ فرایندهای مختلف برای ساخت قطعات شفاف پلاستیکی ( با قیمت مناسب ) مورد استفاده قرار میگیرد که ساختار و استراکچر مولکولی نامنظم دارند برخلاف اصطلاح علمی آن که به مواد منظم کریستال گفته میشود . .. پلی استایرن یکی ...ادامه مطلب

قطعات شفاف قالب تزریق پلاستیک

انواع مواد پلاستیک شفاف و شیشه ای و بی رنگ برای تولید ظروف و قطعات پلاستیکی که نور از آن ها رد می شود مانند مواد لورن ، دگالن ، کریستال ، پلی کربنات ، پلی اتیلن ترفتالات ، متیل متاکریلات و قالب تزریق پلاستیک،قالب قطعات شفاف، قالب شفاف قطعات که سفارش پذیرفته میشود . .. یکی از تولیدات صنعتی قطعات ...ادامه مطلب

انواع پلاستیک بازیافتی مواد پلاستیک

کد-محصول x223

تومان 100.000

هفت 7 نشان بازیافت پلاستیک انواع پلاستیک بازیافتی و غیر بازیافتی از پلی اتیلن ترفتالیت ، های دنسیتی  اتیلن پلی، پلی وینیل کلرید ، لو دنسیتی پلی اتیل ، پلی پلروپیلن ، پلی استایرن ، پلی کربنات ، اکریلیک ، پلی  اکتیک فایبر و غیره که محصولات تولیدی آن ها مثال زده شد . .. همانطور که در تصویر مشاهده ...ادامه مطلب

تولید قطعات پلاستیکی قالب تزریق

منظور از عبارت کریستال در مواد پلاستیکی مورد استفاده تولید در صنعت چیست ؟ تعریف کریستال که آیا ماده شیمیایی است یا شفاف است و حتی برخی میگویند کدر و کدام به آمورف و نیم کریستال یعنی چه قالب تزریق پلاستیک برای تولید قطعات پلاستیکی .. بسیاری از سایر همکاران به موضوع شیمی و ساختار اتمی و مولکولی آمورف و ...ادامه مطلب

خرید انواع پلاستیک ضایعات

کد-محصول x214

تومان 10.000.000

خرید و فروش ضایعات پلاستیک و پلیمر قیمت ضایعات نایلون، قیمت ضایعات لوله های پلی اتیلن، ضایعات سبد، ضایعات پروفیل، ضایعات پی وی سی خرید انواع پلاستیک ضایعاتی یا خریدار ظروف لوران SAN یا  رزین استیرن-آکریلونیتریل Styrene-acrylonitrile همچنین کریستال ضایعاتی و ارزش ریالی بالا بهترین و بالاترین قیمت بطری و لوران باطری رنگ های مختلف و بی رنگ .. یکی از نیاز های ...ادامه مطلب


تغذیه قالب یعنی تزریق مواد پلاستیکی به درون قالب ساخت قالب تزریق پلاستیک و قالب گیری در سایز های چند گرم تا چندین کیلوگرم که ابعاد ریز تا درشت را در بر میگیرد . فرآیند تزریق پلاستیک و مواد اصلی پلاستیک در دستگاه از ورود مواذ مذاب تا خشک کن و سردکن یا خنک کننده و همینطور قطعه پران . ...ادامه مطلب