فروش اسکنر سه بعدی FreeScan UE مناسبترین قیمت از واردکننده

فروش اسکنر سه بعدی قیمت اسکنر 3d

کد محصول x989

تومان 40.000.000

راهنما 09191073763

قیمت 40.000.000

تومان 40.000.000

 اسکنر سه بعدی مدل FreeScan UE با لیزر آبی  ویژگی هایی بی نظیری مانند دقت بالا در حدود o 0.02 میلی متر و تکرارپذیری پایدار را دارد.در عین حال، طراحی ارگونومیک و سبک وزن تجهیزات، نگه‌داشتن و کارکردن با این اسکنر حرفه ای را آسان‌تر می‌کند. خرید دستگاه اسکنر 3D FreeScan UEبررسی قطعات در صنعت خودرو، حمل‌ونقل، صنعت هوافضا، تولید انرژی، تولید ماشین‌آلات و غیره را دقیقتر می کند و جزئیات بهتری ارائه می دهد .

ویژگی های منحصر به فرد اسکنر لیزری FreeScan UE

قابل حمل و سبک: وزن دستگاه تنها 670 گرم است که اسکن دستی را تسهیل می کند و در صورت طولانی بودن زمان کار از خستگی جلوگیری می کند.

دقت اندازه گیری بالا: دقت تا 0.02 میلی متر، دقت حجمی 0.02میلی متر+0.04میلی متر/متر

اتصال به نرم افزارهای بازرسی:

داده های اسکن شده را می توان با یک کلیک به نرم افزارهای بازرسی مانند Geomagic Control X، Verisurf Inspect و Einsense Q وارد کرد و کارایی بازرسی را افزایش داد. کارکرد آسان: سیستم عامل کاربر پسند با راه اندازی ساده نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی با این وسیله کار کنند.

بازدهی بالاتر: ناحیه اسکن می تواند به 510*520 میلی متر برسد و میدان دید بزرگ تری برای تجربه اسکن روان تر و کارآمدتر فراهم کند.

پایداری در اندازه گیری های تکراری:هنگام اندازه‌گیری مکرر یک قطعه، نتایج ثابتی را ارائه می‌کند که ثبات و قابلیت اطمینان را نشان می دهد.

طیف گسترده ای از سازگاری ها: پشتیبانی از اسکن سطوح سیاه و بازتابنده برای تطبیق با طیف وسیع تری از برنامه های اسکن

کاربردهای اسکنر 3D   مدل FreeScan UE در صنایع مختلف

بیشترین سهم فروش اسکنر سه بعدی به خریداران در صنایع زیر صورت دارد:

  • قالب سازی
  • حمل و نقل
  • صنعت خودرو
  •  تولید ماشین آلات
  • انرژی
  • هوافضا

قیمت اسکنر 3D FreeScan UE

پارامترهای مختلفی در قیمت اسکنرهای سه بعدی نقش دارند. قیمت اسکنر 3D FreeScan UE و سایر مدل های اسکنر بازرسی سه بعدی را با تماس تلفنی از طزیق شماره بالای سایت استعلام کنید. ما به عنوان وارد کننده فرایند فروش اسکنر سه بعدی با پایین ترین قیمت ممکن را انجام می دهیم. بهتر است برای خرید اسکنر و پرینتر سه بعدی با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نموده و مشاوره های لازم را دریافت کنید.