تولید انواع قطعه ماشین خودرو های داخلی و خارجی با قیمتی بصرفه و مشارکتی

راهنما 09191073763

 

کلیپ نحوه اسمبل قطعات خودرو تولید شده توسط مرسدس بنز

در این کلیپ مشاهده می کنید تولید انواع قطعه ماشین ، هزاران قطعه که برای خودرو مرسدس بنز تولید شده است، را توسط ربات های بسیار پیشرفته اسمبل می کنند و در نهایت انسان ها کارهای نهایی را انجام داده و خودرو ظرف کمتر از نیم ساعت آماده خروج از کارخانه می شود . دقت و ظرافت انجام این اسمبل به قدری بالاست که تمامی قطعات از ریز تا درشت در کنار هم به خوبی چفت می شود تا آیروداینامیک و تهویه خارق العاده این برند برتر در صنایع خودرو سازی به خوبی کار کند .

لازم به ذکر است ما جوانان این مملکت باید قدرت تفکر و خواسته های خود را بالا ببریم و به فکر تولیداتی با این کیفیت باشیم . نترس و شجاع به دل میدان تولید بیاییم و به دور از محدودیت هایی که افراد ضعیف به ما می باورانند تولید را آغاز کنیم . محدودیت ها همیشه وجود داشته اند اما کسانی که برای اولین بار آنها را شکانده اند جزو پیشگامان بوده و سودهای سرشاری برده اند مانند مخترعین هواپیما و بسیاری موارد دیگر .

اما مهمترین نکته این است که در کشورمان ایران دیگر نیازی نیست چیز خاص و جدیدی اختراع و تولید کنیم . خرید دستگاه اسکن سه بعدی کافیست توان و علم مدیریتی مان را بالا برده و همان کارهایی که در دنیا با کیفیتی بسیار بالا در حال انجام است را در این سرزمین تکرار کنیم و شاهد تشویق تمام افراد پاک سرشت و پاک نیت اطرافمان باشیم . مطمئن باشید که مردم از کیفیت استقبال خواهند کرد و نانتان در روغن است .

 

از رفتارهای هیجانی هر چند کم دوری کنیم تا با عقل و تدبیر از دانشمان بهره مند شویم . برای خرید پانل سه بعدی تماس بگیرید. این مجموعه آمادگی انجام فعالیت های مهندسی و صنعتی در زمینه طراحی و ساخت انواع قطعات را برای شما عزیزان فراهم آورده است . بسیاری از جوانان خوش ذوق و پرانگیزه به ما مراجعه نموده اند و درخواست تولید انواع قطعه ماشین و ساخت قطعات یا اسمبل قطعات خودرو و تولید قطعات ریز و کوچک را از ما داشته اند و ما نیز هر چه در توان داریم برای رشد تولید در مملکتمان در اختیارشان قرار داده ایم .

تجربه 50 ساله در ساخت انواع قالب و قطعه را با کمال افتخار برایتان به منصه ظهور می گذاریم .