خرید و قیمت اسکنر ۳D حرفه ای Transcan C

اسکنر 3D اسکنر سه بعدی حرفه ای

کد محصول x991

تومان 55.000.000

راهنما 09191073763

قیمت 55.000.000

تومان 55.000.000

edit  شرکتSHINING3D محصول Transcan C را به عنوان یک اسکنر سه بعدی حرفه ای توسعه داد که با وضوح فوق العاده بالا و اسکن دقیق اجسام از اندازه کوچک تا متوسط در صنایع مختلف کاربرد دارد. برای معرفی بهترین انواع پرینتر سه بعدی و  خرید دستگاه اسکن 3 بعدی از مشاوره رایگان ما بهره ببرید. علاوه بر این، دوربین‌های 12 مگاپیکسلی مدل سه‌بعدی دقیقی را تولید می‌کنند و تصاویر شهودی از جسم فیزیکی ارائه می‌دهند.

ویژگی های ممتاز اسکنر 3D Transcan C

  • محدوده اسکن قابل تنظیم برای پاسخگویی به نیازهای مختلف اسکن اجسام
  • قابلیت تغییر سطوح وضوح در 3 سطح مختلف برای ارائه جزئیات عالی با کارایی بالا
  •  محدوده اسکن دوگانه آماده برای استفاده
  • دوربین رنگی 12 مگاپیکسلی با وضوح بالا

محدوده اسکن دوگانه آماده برای استفاده

طراحی ریل کشویی امکان سوئیچ آسان در محدوده اسکن بین 150 میلی‌متر در 96 میلی‌متر و 300 میلی‌متر در 190 میلی‌متر را فراهم می‌آورد بدین ترتیب نیاز به اسکن اشیاء در اندازه‌های مختلف برآورده می‌شود.

فیوژن مولتی رزولوشنی

الگوریتم فیوژن مولتی رزولوشنی ترکیبی از 3 سطح وضوح بالا، متوسط یا پایین را در یک پروژه برای کارهای اسکن پیچیده امکان پذیر می کند، این الگوریتم کارایی را بدون تکرار کار بسیار بهبود می بخشد.

وفاداری رنگ بالا

دو دوربین رنگی 12 مگاپیکسلی برای گرفتن یک نقشه رنگی 24 بیتی دقیق نصب شده است که رنگ واقعی جسم فیزیکی را پیاده سازی می کند. Transcan C راه حل ایده آلی برای گرفتن داده های رنگی سه بعدی در نمایش های مجازی است.

داده های اسکن شده با دقت بالا

دستگاه اسکن حرفه ای Transcan Cطراحی جمع و جور با دقت بالا 0.035 میلیمتر در موقعیت داخلی و 0.05 میلی متر در موقعیت بیرونی خود ایجاد می کند. این نتایEDIT1ج برای بسیاری از کاربردها نظیر اندازه گیری ارزشمند هستند.

بازتولید جزئیات میکرو

حداقل فاصله نقطه می تواند به 0.0375 میلیمتر (رزولوشن) برسد تا جزئیات ریز روی سطح در موقعیت داخلی آن از 150 در 96 میلی متر بازتولید شود.

فروش اسکنرهای سه بعدی حارجی با مناسبترین قیمت

بسیاری از مشتریان درخواست مشاوره برای خرید اسکنر 3D حرفه ای می کنند و حتی به دلیل اینکه سالیان طولانی ما با پخش کنندگان و واردکنندگان این وسیله آشنایی داریم ، زیر قیمت بازار برایشان خریداری می نماییم و در کمتر از دو روز کاری در هر کجای ایران اسلامی مان باشند ، تحویلشان می دهیم و تمام مراحل کار را نیز به ایشان آموزش می دهیم . برای سفارش و گرفتن قیمت  انواع اسکنر سه بعدی حرفه ای کافیست با شماره تلفن راهنمای سایت تماس حاصل نموده تا کارشناسان خبره ما مشاوره دقیق به شما ارائه دهند. کارشناسان تلفنی ما بسیار خوش برخورد و پرحوصله هستند و بدون ذره ای عجله با شما قدم به قدم پیش خواهند آمد .