اسکن سه بعدی با رکسکن REXCAN یا دستگاه اسکنر دیجیتایزینگ

اسکن سه بعدی با رکسکن دقت بالا

کد محصول x472

تومان 500.000

راهنما 09191073763

قیمت 500.000

تومان 500.000

یکی از تکنولوژی های مطرح در جهان اپ اسکن سه بعدی در سالهای اخیر انجام اسکن سه بعدی با رکسکن RexCAN برای اسکن کردن یک قطعه چه کوچک و بسیار ریز ، چه بزرگ و بسیار پیچیده می باشد . ما در مجموعه خود آمادگی دریافت سفارشات اسکن شما عزیزان را داریم و در این بیست سال فعالیت اسکن و قبل از آن از 50 سال گذشته تجربیات فراوان ساخت قطعه و انواع قالب مدیران مجموعه ما ، میتواند ضمانت کیفیت کار شما باشد .

 

قابلیت های دسگاه اسکنر REXCAN برای اسکن سه بعدی با رکسکن

  • قابلیت ابعادبرداری بسیار دقیق تا یک صدم میلیمتر
  • امکان ستاپ دستگاه در محل شما در هر کجای ایران و کشورهای همسایه
  • امکان ارسال قطعه به کارگاه ما در تهران توسط باربری
  • امکان پذیرش کار از همکاران محترم و حفظ حریم خصوصی آنان در برابر مشتری
  • دارای تجربه 50 ساله در زمینه ساخت قطعه و قالب سازی
  • ضمانت کیفیت و دقت کار نسبت به نیاز و کاربرد نهایی
  • خروجی فایل ابرنقاط STL
  • در صورت نیاز امکان مدلینگ و پلیگان سازی سطح قطعه با فرمت STP
  • مشاوره رایگان با تماس تلفنی از هر کجای ایران و کشورهای همسایه
   

برخی از سودجویان به ندرت دیده شده که در بازار به دلیل داشتن سرمایه های نسبتا بزرگ ، به تهیه این دستگاه های measuring اسکنر تخصصی می پردازند و فکر می کنند با دانش محدود آکادمیک در زمینه مهندسی مکانیک می توانند پروژه های اسکن را به صورت کامل و دقیق انجام بدهند اما چندین نکته به عنوان فوت کوزه گری در مجموعه ما رعایت می شود که نتیجه کار بسیار با کیفیت می شود .

این نکات در طول زمان و تجربیات متمادی به دست آمده و در جهت بالا بردن کیفیت نهایی محصول تولید شده کاربرد دارند .محمد جواد تیماجچی اینکه نهایت محصول استخراج شده از قالب همان جنسی باشد که مد نظر طراح و سازنده است ، همچنین ایرادات مختلفی نداشته باشد مانند پلیسه یا چفت نشدن درست شیار ها درهم و غیره می تواند به این مسئله مرتبط باشد که اسکن شما را کسی انجام داده که از فرایند تولید قطعه به خوبی اطلاع فنی و عملی دارد ؟

فایل نهایی که پس از اسکن سه بعدی با دقت بالا قطعه به شما داده می شود را ابر نقاط گویند ، Points Cloud با فرمت STL برای دستگاه سی ان سی نیز قابل استفاده است و همچنین میتوان اپ اسکن سه بعدی از آن برای ساخت مدل سه بعدی دارای Surface و پلیگان استفاده نمود . این قابلیت موجب طراحی بسیار دقیق تر تا 1 صدم میلیمتر را به شما میدهد چرا که بستر آن در اسکنر اپتیک سه بعدی با رکسکن وجود داشته و در فایل خروجی گرفته از نرم افزار EzScanner موجود می باشد و در صورت مدلسازی فایل نهایی دارای سطح را با پسوند STP برای ساخت قالب و غیره میتوانید استفاده نمایید .

 

لذا برای سفارش محصول جهت اسکن سه بعدی با دقت بالا و تولید انواع قطعه ماشین می توانید به شماره تلفن راهنمای سایت تماس گرفته و درخواست خود را بفرمایید . همچنین مشاوره رایگان در زمینه REXCAN3 measuring به شما بزرگوار ارائه می نماییم . بسیاری از مشتریان ما پس از دریافت اسکن سه بعدی با رکسکن سفارش مدل و ساخت قالب هم می دهند و برخی از همکاران نیز لطف دارند و درخواست میکنند تا فقط اسکن خالی را برایشان انجام دهیم .

 

اسکن سه بعدی در شرق تهران

کد-محصول x469

تومان 450.000

کارگاه اسکن سه بعدی در شرق تهران یا ابعادبرداری از قطعات صنعتی و انواع اسکن سه بعدی در تهرانپارس تا جاجرود که از سراسر ایران پروژه های هم میهنان عزیز را قبول می نماییم و فایل STL را به آنان تحویل می دهیم . .. یکی از مناطق پرتراکم در زمینه امور فنی و مهندسی ، تولید قالب ، اسکن ...ادامه مطلب

Digitizer Scaning خدمات اسکن سه بعدی

کد-محصول x415

تومان 2.000.000

 خدمات 3D Digitizer Scaning  قطعات ریز بسیار پیچیده یا بسیار بزرگ با استفاده از اسکن سه بعدی معرفی بهترین فناوری های اسکن سه بعدی برای خلق اشیاء 3 بعدی کپی دیجیتالی از تمام وسایل موجود در دنیا .. یکی از فوق العاده شاهکار های صنعت در ابداع و اختراع وسیله ای کاربردی به نام دیجیتایزر  می باشد که به اسکن ...ادامه مطلب