انواع برچسب مخصوص اسکن سه بعدی

کد محصول x438

تومان 68.000

راهنما 09191073763

قیمت 68.000

تومان 68.000

برای اسکن سه بعدی نیاز به انواع برچسب مخصوص اسکن سه بعدی هست که روی قطعات با فاصله ای نامنظم زده شود و به این برچسب ها اصطلاحا تارگت اسکنر سه بعدی گفته می شود . ابر نقاط استخراج شده در نرم افزار مخصوص این اسکنر ها به صورت وکتوری و دیجیتال قطعه یا محصولات مورد نظر شما را برای مدل سازی آماده می کنند که برچسب ها یا همان نقاط رفرنس میتواند جزو اولین مرحله اسکن باشند .

سایر تارگت اسکنر سه بعدی نسبت به سایز و ابعاد قطعات تعیین می گردد . اگر قطعه ای مانند واشر بسیار ریز و ظریف است باید با تگ پوینت های ریز کار شود و در صورتی که میخواهید ظروف را اسکن نمایید بهتر است از برچسب های درشت تر استفاده نمایید . برخی از مشتریان ما حتی قطعات بزرگ خودرو و بدنه اتوبوس را برای اسکن به ما می سپارند و با دقت یک صدم میلیمتر برای آنها پروژه انجام شده و خروجی تحویلشان گردیده است .

 

دوربین های مخصوص اسکن سه بعدی تنوع بالایی دارند اما چند مدل بیشتر وجود ندارد که در کیفیت و دقت بسیار بالا مورد استفاده قرار میگرند و در ایران نیز آن نوع اسکنر 3 بعدی بسیار کمیاب و گران قیمت می باشد . لذا مدل های حرفه ای مانند Rexcan3 به دلیل داشتن لنز های متنوع و جامع میتواند دقت بسیار خوبی را در اختیار مهندس پروژه و کارفرما قرار دهد .

لذا ما در این قسمت میخواهیم این موضوع را بیان کنیم که برچسب استفاده شده در محصول یا قطعه باید با تناسب به لنز و ابعاد آن قطعه باشد . یعنی هر سایزی از فیزیک شیء را که میبینید میتوانید نوع برچسب و لنز را انتخاب نمایید که البته این کار را مهندسین خبره مجموعه ما به خوبی برایتان تشخیص می دهند . مواد پرینتر سه بعدی برای فروش موجود است. بنابراین میتوانید با خیالی آسوده سفارش اسکن را بدهید .

 

خصوصیات کلی انواع برچسب مخصوص اسکن سه بعدی

  • به برچسب ها تارگت پوینت نیز گفته می شود
  • از اندازه ریز تا بسیار درشت ممکن است مورد استفاده قرار گیرد
  • نسبت به سایز و ابعاد قطعه ویژگی های برچسب مورد انتخاب قرار میگیرند
  • هر کدام از برچسب ها روی قسمتی از بدنه قطعه به صورت نا منظم نصب می شود
   

با توجه به انجام پروژه های بسیار زیاد در طول این بیست سال اخیر که واحد کد/کم مجموعه راه اندازی شده است، خرید قالب ژله خوراکی از ما را فراموش نکنید. فوت کوزه گری این صنف را در اختیار داریم و به دلیل تولید انواع قالب ها و قطعات میتوانیم نکات حائز اهمیت برای بالا رفتن کیفیت خروجی کالا را از همان ابتدایی ترین مرحله اسکن لحاظ کنیم . لذا کافیست با ارسال عکس محصول برای پشتیبان سایت از قیمت آن مطلع باشید .

برای سفارش و پرسیدن سوالات مرتبط کافیست با شماره تلفن راهنمای سایت در تماس بوده و درخواست خود را به صورت تلفنی انجام دهید . پشتیبان تلفنی سایت به صورت حرفه ای و با تجربیات گران بها آمادگی پاسخگویی به شما عزیزان را دارد و با رویی خوش و حوصله ای فراوان جذبتان می نماید . این مجموعه امکان دریافت سفارشات از هر کجای ایران پهناور و کشور های همسایه را دارد .