دیجی تریدی Digi 3D همراه صنعتگر در خدمات مهندسی و مشارکت

تولید محصول صنعتی خدمات مهندسی مکانیک

راهنما 09191073763

درصورتی که میخواهید اطلاعات جامعی درباره این سایت بدانید میتوانید در این صفحه به جستجوی آن بپردازید . مفتخریم در این وبسایت به شما هم میهنان عزیز کشورمان و همینطور مشتریان عزیز همسایگان کشور ایران ، خدمات مهندسی مکانیک ، قالب سازی ، تولید محصول صنعتی، اسکن سه بعدی ، طراحی و مدلسازی کامپیوتری صنعتی و هر آنچه نظیر اسکن سه بعدی در شرق تهران که شما برای تولیدات خود نیاز دارید را ارائه نمائیم .

کلیه خدمات CAD/CAM/CAE با تجربیات فراوان و دانش فوت کوزه گری در هر مرحله را در این 50 سال فعالیت خانوادگی مان گردهم آوردیم تا به مشتریان عزیز بهترین ها را ارائه نمائیم . این خدمات شامل طراحی به کمک کامپیوتر ، تولید انواع پلاستیک بازیافتی با کمک رایانه و فرایندهای مهندسی به کمک کامپیوتر که بیشتر در حوزه خدمات مهندسی معکوس قابل تاثیرگذاری می باشند شیوه چاپ 3D را به شما عزیزان ارائه می کنیم .

افتخار ما این است که یک بیزنس تخصصی را به صورت خانوادگی در طی چندین دهه سینه به سینه با علوم روز دنیا به نسل های جدید انتقال داده ایم و این اصالت موجب جلب اعتماد بیشتر برای مشتریانمان گشته است . لذا اینجا هستیم تا با ترکیب این تجارب 50 ساله با علم روز مدیریت بتوانیم خدماتی به مراتب وسیع تر را برای هم میهنان عزیزمان به ارمغان بیاوریم قطعات خودرو و دست بسیاری از جوانان را بگیریم تا مشغول به کار شوند .

 

 یکی از فعالیت هایی که این مجموعه بسیار از آن استقبال می کند ، سرمایه گذاری روی تولید قطعات یا تولید محصول صنعتی پرفروش و مورد نیاز مردم می باشد . انواع نرم افزار مهندسی موجود است و خدمات قالب سازی انجام می شود.  بسیاری از جوانان به دلیل داشتن دامنه فروش بالا در برخی محصولات به ما مراجعه می کنند تا با اندک سرمایه ای که برای خودشان جمع کرده اند این مهم را رقم بزنند که ما آن سرمایه را از آنها نمی گیریم و هدایتشان میکنیم تا روی فروش بیشتر سرمایه گذاری کنند و در ادامه خودمان محصول مورد نظرشان را تولید کرده و در فروش قالب گیری آن با آنها و  اسمبل قطعات خودرو مشارکت می کنیم ، به این صورت سود بیشتری عایدشان می شود .

جوانان این مرز و بوم نیاز به حمایت و آموزش ضمن خدمت دارند !



محمد جواد تیماجچی تیماجی تیماچی

درباره ما دیجی تریدی digi 3d گروه طراحی و مهندسی دیجی تری دی با مدیریت آقای مهندس محمدجواد تیماجچی یدک کار نام شرکت با سابقه بیش از 50 ساله از اسکن سه بعدی اپتیک و طراحی مدل صنعتی تا ساخت قالب های گوناگون قطعات و ارائه محصول نهایی تیماجی تیماچی .. این گروه طراحی و مهندسی به همت خانواده تیماچی ...ادامه مطلب