خرید انواع پلاستیک ضایعات ظروف لورن SAN قیمت بالا

خرید انواع پلاستیک ضایعات

کد محصول x214

تومان 10.000.000

راهنما 09191073763

قیمت 10.000.000

تومان 10.000.000

یکی از نیاز های بازار امروز پلاستیک های قابل بازیافت می باشد . درآمدی که از خرید ضایعات به دست می آید بسیار چشم گیر است چرا که بسیاری از آنها امکان بازیافت و ورود مجدد به عرصه تولید را دارد و به دلیل مقرون به صرفه تر شدن نسبت به مواد اولیه خام ، تولید کنندگان از خرید آن استقبال مینمایند . برای درخواست خرید انواع پلاستیک ضایعاتی، ظروف لورن، نایلون و غیره میتوانید با ما تماس بگیرید .

خرید ضایعات پلاستیکی و نایلونی ، ظروف لورن، هایمپک ، پلاستیک های صنعتی یا کریستال ، ABS ای بی اس ، طلق ، ضایعات پلی آمید ،  پلی اتیلن ، پ پ PP همچنین ضایعات آسیابی و زنده باز ، انواع سی دی و دی وی دی DVD و CD با پکیج قاب پلاستیکی و نایلونی یا بدون پکیج ، چه شکسته و چه سالم یا نو ، انواع گرانول ها و غیره هستیم که در محل شما ارزیابی و به بالاترین قیمت از شما به صورت نقدی خریدرای خواهیم نمود ، کافیست برای اسکن سه بعدی آیفون با شماره راهنما تماس حاصل کنید .

 

این مجموعه به دلیل فعالیت های گسترده و متنوع در زمینه تولید قطعات و لوازم پلاستیکی و فلزی ، مصرف بالایی از مواد و متریال تشکیل دهنده را دارند ، لذا آمادگی خرید پلاستیک درهم ضایعاتی و فلز ، همچنین پلاستیک با نام تجاری لورن یا لوران که به SAN یا  رزین استیرن-آکریلونیتریل Styrene-acrylonitrile resin معروف می باشد را در اسرع وقت در محل شما خریداریم .

کافیست با شماره تلفن راهنمای سایت تماس گرفته تا نسبت به ارزش ریال پلاستیک و ضایعات آنها بیشتر صحبت گردد و خرید خوبی را برایتان رقم بزنیم . مواد پلاستیکی لوران کریستالی ضایعاتی نیز جزو خرید های ما می باشد که روزانه مصرف بالایی داریم .  کاربرد راینو را از ما بخواهید. از مقدار کم تا زیاد را میتوانیم از شما تهیه نموده و مبلغ آن را نقدا بپردازیم . این کمک شما در حفظ منابع و محیط زیست و مقرون به صرفه شدن تولیدات بسیار ارزشمند است .

 

کشور های پیشرفته دنیا چه در غرب و چه در شرق از برخی شهر های کشور چین گرفته تا تایوان و حتی استرالیا ، همچنین ژاپن و کره و در غرب کشور آلمان ، نروژ ، سوئیس و حتی کانادا و آمریکا همه در زمینه بازیافت بسیار دقیق و پیشرفته عمل مینمایند اسکن سه بعدی در شرق تهران ولی کشور ما تازه ابتدای راه است و این موجب گران شدن و هدر رفتن بسیاری از منابع می باشد .

انتظار میرود با خدمات قالب سازی دست به دست یکدیگر دادن و پیش رفتن با سرعت بالاتری پیشرفت و توسعه در زمینه گرانول ها و بازیافت موادی چون لوران بطری و لوران باطری ، توانیم در زمره کشور های پیشگام در این صرفه جویی عظیم قرار بگیریم و سود بسیاری را هم به تولیدکنندگان کشورمان برسانیم و در این سال ارزشمند که توسط مقام معظم رهبری به نام تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مزین شده است ، بهترین پیشرفت ها را در تاریخ کشور ثبت نماییم .

 

منتظر صدای گرمتان هستیم . با ما تماس بگیرید .