معرفی و خرید نرم افزار راینو Rhino به همراه کاربردها و مزایا

خرید نرم افزار راینو Rhino کاربرد راینو

راهنما 09191073763

نرم افزار راینو (Rhino) یک کلمه یونانی است و به معنای کرگدن است. راینو یک نرم افزار تجاری است که از طریق ترکیب و ادغام کردن گرافیک در رایانه (CG)  و ظراحی در رایانه (CAD)  تولید محتوا می کند. خرید نرم افزار راینو بر اساس مدل ریاضی NURBS  می باشد. این نوع از مدلسازی پوسته های فرم آزاد را در اختیار ما میگذارد.

کاربرد راینو در صنعت

کاربرد راینو در رشته ها و گرایش های مختلف بیشمار است که از جمله آنها طراحی رایانه ای، ساخت رایانه ای، ساخت سریع فرم به حالت اتودزنی، چاپ سه بعدی و خصوصا در مهندسی معکوس در گرایش های مختلف مانند معماری، طراحی خودرو، کشتی سازی، طراحی کفش، جواهر سازی و ... کاربرد دارد.

مزایای خرید نرم افزار راینو

  • مدل سازی آزاد و با دقت بالا
  • امکان ویرایش و تغییر شکل مدل ساخته شده با ابزارهای قدرتمند و پیشرفته
  • سرعت بالای مدل سازی
  • قابلیت ترسیم مدل های دو بعدی در کنار مدل سازی سه بعدی
  • کاربرد در تمام گرایش ها و صنایع مختلف و رشته های کاری و شغلی
  • افزونه های بسیار متنوع با قابلیت های بالا برای افزایش کارایی و بالا بردن قدرت کارایی
  • پسوند های ذخیره سازی بسیار جهت ارتباط قوی و موثر با سایر نرم افزارهای مرتبط

برتری نرم افزار راینو نسبت به سایر نرم افزار های سه بعدی سازی در این است که این نرم افزار بر پایه خطوط نربز هست و چون خطوط نربز ارای تعریف ریاضی است در نتیجه دقیق تر از سایر نرم افزار هایی است که بر مبنای مش مثل اتوکد، اسکچ آپ، مکس و غیره عمل می کند.

این خاصیت که برنامه راینو  بر مبنای خطوط ریاضی است باعث شده که راینو در تبدیل هندسه به نمونه های واقعی جلوتر از نرم افزار های مدل سازی باشد . برای خرید اسکنر پرتابل تماس بگیرید. از دیگز مزیت های این نرم افزار پوسته های پیچیده با دستورات ساده است. پس با این وجود این نرم افزار سرعت مدل سازی را هم افزایش مش دهد.

با توجه به این خصوصیات ویژه ای که راینو دارد می توان ایده ای را تکمیل کرد، احجام را سه بعدی کرد، فرم های پیچیده را خیلی راحت و با سرعت بالا تولید کرد و همچنین انیمیشن ساخت. راینو از تمام فرمت های دو بعدی و سه بعدی پشتیبانی می کند و امکان تبادل فایل با تمام نرم افزار های مدل سازی را به ما می دهد .

به منظور آگاهی بیشتر و مطرح کردن سوالات خود با کارشناسان مجموعه در واحد پشتیبانی تماس گرفته و با خدمات و محصولات ما و نحوه خرید نرم افزار راینو و روش های اسکن سه بعدی آشنا شوید. همکاران ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما مشتریان عزیز می باشند.