آشنایی با روش های اسکن سه بعدی و فناوری اسکنر سه بعدی

روش های اسكن سه بعدی برنامه اسکن سه بعدی

راهنما 09191073763

 اسکن سه بعدی نوعی پرینت سه بعدی است که این اجازه را به ما میدهد که اجسام در دنیای اطراف خود را به شکل سه بعدی دزآوریم.در واقع با استفاده از اسکن  سه بعدی میتوانیم یک کپی دیجیتالی از اجسام داشته باشیم.اسکن سه بعدی در ابعاد مختلف همچون صنعت، پزشکی،تولید فیلم،بازی های کامپیوتری بسیار کاربردی میباشد

 

فناوری اسکن سه بعدی به ما در زمینه های مختلف کمک میکند که عملکرد آن به دو روش صورت میگیرد :

  •  اسکن سه بعدی به کمک دوربین و عکس دو بعدی
  •                           اسکن سه بعدی بر اساس تاباندن نور

در روش اسکن سه بعدی با کمک دوربین کار بسیار ساده است. در این روش با قرار دادن تصاویر دو بعدی که توسط یک دوربین گرفته شده و اتصال آنها به هم یک تصویر  که سه بعدی خلق میشود. این کار به کمک نرم افزار و برنامه اسکن سه بعدی انجام میشود که قابل انجام با گوشی های اندروید با نصب نرافزار مورد نظر میباشد .

 

 روش های اسکن سه بعدی بر اساس تابیدن نور خود به دو روش انجام میشود :

  • اسکن 3 بعدی به کمک نور با تابش نور روی جسم مورد نظر
  • اسکن بر طبق نور بوسیله لیزر

در این روش اسکن سه بعدی با تابیدن نور روی اجسام در واقع بر روی جسم مورد نظر نور تابیده میشود و بر اساس تغییرات الگو های نوری شکل قطعه مشخص میشود و یک تصویر دیجیتالی به کمک برنامه اسکن سه بعدی بدست می آید .

در روش های اسکن سه بعدی براساس نور بوسیله لیزر در حقیقت به کمک انعکاس لیزرها از زوایای مختلف و اندازه گیری آنها می توان یک مختصات سه بعدی از جسم بدست آورد که به ما در خلق جسم سه بعدی یاری میرساند .

جهت کسب اظلاعات بیشتر و ثبت سفارشات و  ثبت سفارش طراحی قالب صنعتی میتوانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.کارشناسان ما همه روزه با شکیبایی و مشتاقانه پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.مجموعه ما مفتخر هست که تمامی سفارشات مشتریان عزیز از هر نقطه از ایران پهناور و حتی کشورهای همسایه را ثبت و آماده کند .