تفاوت ضخامت لایه و ضخامت چاپ سه بعدی

ضخامت چاپ سه بعدی دقت ابعادی

راهنما 09191073763

قطعا بین کلیدواژه ضخامت لایه که در مطلبی دیگر داخل سایت به آن مفصل پرداخته ایم و همینطور کلیدواژه دقت ابعادی تفاوت وجود دارد . ضخامت لایه درواقع کلفتی هر سطح از فرایند پرینت در این نوع تولیدات است . یعنی هر لایه به چه اندازه ارتفاع دارد که گفتیم معمولا از یک میکرون تا حتی کمی بیشتر از یک میلیمتر و این در نرم افزار های اسلایسر توسط مهندس پروژه تعیین میگردد .

 

اما دقت ابعادی پرینت سه بعدی به شیوه استفاده از پرینتر سه بعدی و محدودیت های متنوعی که برایمان ایجاد میکند و مواد مختلفی که برای تولید در آن استفاده میشود و حتی شرایط وسیع و گوناگونی که محیط برایمان ایجاب می نماید ، باز میگردد . یعنی روش ها و تکنیک هایی برای پرینت سه بعدی در جهان وجود دارد که کم تنوع نیستند و انتخاب هر یک از آن ها میتواند دقت ابعادی را متفاوت نماید .

خدمات نمونه سازی سریع که به خدمات Rapid Prototype معروف می باشد در جهت ساخت سریع برخی مدل های سه بعدی برای ارائه پروپوزال های اقتصادی یا دانشگاهی و همینطور تست قطعه قبل از ساخت قالب برای تولید انبوه همه و همه نیازمند این خدمات می باشند . ما در مجموعه توانایی ارائه انواع این خدمات با ضخامت چاپ سه بعدی مشخص و سفارشی با کیفیت های متنوع در جهت به صرفه شدن پروژه برای شما را داریم .

 

بسیاری از پروژه های چاپ سه بعدی نیازمند توجه به دقت ابعادی پرینت سه بعدی و ضخامت چاپ سه بعدی هستند.  انتخاب مواد پلیمری یا پلاستیکی باعث ایجاد تفاوت بر روی قیمت پروژه می شود و هر یک خصوصیات مختلفی ار لحاظ جنس ، دوام ، تحمل وزن و حرارت و غیره دارند که در مطالب دیگر سایت مفصل توضیح داده شده است . شما میتوانید از باکس جستجوی بالای همین صفحه استفاده کنید و از آن بهره مند شوید .

برای سفارش تولید قطعه تیراژ بالا و سفارش سایر خدمات یا خرید انواع نرم افزار مهندسی یا سوال در مورد قیمت ها و سایر موارد میتوانید با شماره تلفن راهنمای سایت تماس حاصل فرمایید . این مجموعه آمادگی ارائه محصولات و خدمات مرتبط با اسکن سه بعدی ، پرینت 3D و تولید انواع قالب و قطعه را دارا می باشد . کافیست با شماره تلفن راهنمای سایت تماس حاصل فرمایید . خدمات اسکن ظرف مدت یک الی سه روز کاری انجام می پذیرد و شما از هرکجای ایران یا کشورهای همسایه میتوانید این خدمات را دریافت نمائید .