نمونه سازی و تولید قطعات با اسکن ۳ بعدی صنعتی و پرینت سه بعدی

نمونه سازی اسکن 3 بعدی صنعتی

کد محصول x379

تومان 1.000.000

راهنما 09191073763

قیمت 1.000.000

تومان 1.000.000

نسبت به اینکه چه دیدگاه و کاربردی را از تولید آن قطعه داریم ، رویکرد تولیدی در صنعت پرینت سه بعدی با دستگاه پرینتر سه بعدی متفاوت میشود . بسیاری از لوازم و سوژه های تولیدی را میتوانیم در تیراژ پایین با پرینت سه بعدی در اختیار داشته باشیم و پاسخگوی نیاز بازار باشیم . مثلا اینکه یکی از ویژگی های قطعاتی که با پرینتر سه بعدی تولید میشوند این است که قدرت تحمل پایینتر و شکنندگی بیشتر نسبت محصولات تولید شده در قالب را دارند .

 

اما باید درنظر گرفت به دلیل اینکه احتیاجی به زمان های زیاد برای طراحی و تولید قالب های گران قیمت جهت تزریق پلاستیک نداریم ، پس موجب میشود که خیلی از این قطعات در تیراژ پایین مورد استقبال در زمنیه 3D Printing باشد چرا که هزینه های تولید نیز بسیار کاسته میشود . برای اطلاع از خدمات چاپ سه بعدی، اسکن 3 بعدی صنعتی و یا خرید دستگاه پرینتر سه بعدی مناسب کار شما میتوانید با ما تماس حاصل نمایید .

برخی افراد در زمینه پایان نامه ارشد یا رساله دکتری میخواهند نمونه سازی قطعات از قطعه یا قطعات طراحی شده شان را در دست داشته باشند تا در روز دفاع بتوانند آن را به داوران و اساتید جلسه دفاع ارائه دهند ، حتی ممکن است بخواهند یک بورد الکترونیکی را تست بگیرند و در همین راستا ما می توانیم آن را با متریال ABS تولید نماییم .

همچنین در جهت فعالیت های هنر و معماری از ساخت ماکت برج یا دکوراسیونی که میخواهید اجرا نمایید تا قطعات کمکی برای صنایع دستی ، تولید کاراکتر های انیمیشنی و غیره که نیازمند ظرافت های خاصی است ساخت نمونه سازی قطعات ها بسیار موثر خواهد بود . برای مهندسین مکانیک پرینت 3 بعدی و همچنین رباتیک نیز بسیار پروژه های متفاوتی طراحی گشته است .

 

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پرینت سه بعدی قیمت چاپگر و اینکه تزریق پلاستیک چیست؟،  اسکن قطعات در تهران و اسکن 3 بعدی صنعتی برای پایان نامه و انجام پروژه های مختلف صنعتی و تجاری با شماره تلفن راهنمای سایت تماس حاصل نموده و در نهایت همانند سایر دوستان اطلاعات خود را مرتب و بروز نمایید . در این راستا و اسکن سه بعدی در تهرانپارس، پرینت ۳ بعدی  ما تجربیات زیادی داریم که در مشاوره تلفنی به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم . در این مجموعه فرایند های مهندسی ، طراحی و ساخت قطعه یا محصول از صفر تا صد پشتیبانی و انجام می شود .