سفارش عمده کریستال در تولید قطعات شفاف جنس پلاستیک قیمت

قطعات شفاف تزریق پلاستیک تهران

کد محصول x154

تومان 10.000

راهنما 09191073763

قیمت 10.000

تومان 10.000

پلی استایرن یکی از مواد معروف در زمینه تزریق پلاستیک به شمار می آید که میتوان در تولید قطعات شفاف پلاستیکی شفاف و بی رنگ که نور را از خود به راحتی عبور میدهند استفاده نمود . البته به اشتباه در کلام بازار به کریستال نیز معروف شده است که در واقع از ذهنیت ظروف کریستالی از جنس شیشه این اسم شکل گرفته که ربطی به کریستال از لحاظ علمی ندارد .

در علم شیمی به ساختار های مولکولی منظم کریستال نسبت داده می شود که توانایی عبور نور را ندارند و اصلا شفاف و بی رنگ نمیتواند باشد . اما در واقعیت PolyStyrene که برای ساخت قطعات شفاف پلاستیکی استفاده میشود دارای بی نظمی مولکولی بوده و اصلا به آن کریستال گفته نمیشود . از این مباحث بگذریم و به اصل ماجرا بپردازیم .

 

برای خرید عمده ماده پلی استایرن نسبت به میزان درخواستی که دارید میتوان قیمت را تغییر داد . کسانی که به صورت بسیار عمده ای خریداری میکنند ، قطعا با کمترین میزان سود ممکن ما به آنها قیمت خواهیم داد چرا که قیمت پخش یکی از مزایای رقابتی این مجموعه به شمار می آید و تمرکز بر حفظ مشتری برای طولانی مدت می باشد تا اینکه یک سود لحظه ای بالا بخواهیم ببریم .

ما در این بازاری که دست ها بسیار زیاد شده اند و رقابت تنگاتنگ ، به دلیل عقبه طولانی مدت فعالیتمان در این صنف ، امکان ارائه محصولات به قیمت بسیار مناسب ، کیفیت تضمینی و ارسال سریع هستیم که همین پیشینه موجب شده تا مشتریان وفادار زیادی داریم و حتی همچنان به آنها افزوده میشوند . لذا در کنار شما مرحله به مرحله از ایده پردازی تا طراحی و مهندسی تولید خواهیم بود .

 

برای سفارش تولید قطعات و خرید مواد کریستال صنعتی در جهت تولید مواد پلاستیکی بی رنگ که به نام پلی استایرن معروف است ، میتوانید با شماره تلفن راهنمای سایت تماس حاصل نموده و درخواست خود را ثبت نمایید . این مجموعه در کمتر از دو روز کاری امکان تحویل محصولات مورد نیاز شما به تیراژ درخواستی از خورده تا عمده در هر کجای ایران اسلامی را دارد .